Gasi se polovina Radoicinih medija?

unnamedTri od osam medija koja je prošle godine kupio kruševački biznismen Radoica Milosavljević prestala su sa radom, dok četvrti verovatno čeka ista sudbina. Razlozi za probleme Centra za informisanje Novi Kneževac, Televizije Požega i Radio televizija Brus i Kragujevac su isti – vlasnik nije ispoštovao kupoprodajni ugovor.

Ugovor o privatizaciji obavezuje kupca da minimum dve godine isplaćuje zarade zaposlenima, ulaže u osnovna sredstva kupljenog medija, kao i da najmanje pet godina obavlja informativnu delatnost. Svaku od ovih ugovornih obaveza Milosavljević je u slučaju četiri medija prekršio.

Centar za informisanje Novi Kneževac u okviru koga su poslovale Novokneževačke novine i kablovski TV kanal ugašen je krajem prošle godine. Milosavljević se u svom mediju nikada nije pojavio, a svih sedmoro zaposlenih je uzelo otpremnine pre privatizacije.

RTV Brus koji je Milosavljević takođe preuzeo bez ljudi ugašen je početkom maja. Četvoro radnika koje je angažovao krajem prošle godine napustilo je ovu medijsku kuću u aprilu jer za pet meseci rada nisu bili plaćeni. Goran Minić koji je posle privatizacije postavljen za v.d. direktora rekao je UNS-u da je iz istog razloga podneo ostavku.

– Novi vlasnik nije izmirio obaveze ni prema radnicima, ni prema državi. Preduzeće je puno dugova. Razgovarao sam sa njim, rekao mi je da će sve da sredi, ali nikakve pomoći nije bilo – dodao je Minić.

TV Požega od 1. septembra prestaje da emituje program. Kako je UNS-u rekla direktorka Snežana Dragojlović, zaposleni nisu uspeli da stupe u kontakt sa Milosavljevićem iako će mu 18. septembra, dva meseca nakon što su primili poslednju platu, država blokirati račun zbog neplaćenih doprinosa.

 

(Preuzeto: Pres služba UNS-a)

You may also like...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *